BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

defecte toestel gekocht

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
28-12-2006
  •  
10 antwoorden
  •  

Beste kassa,

Ik heb een vraag want mijn zoon heeft voorverjaardagcadeau een mobiele telefoon gekocht bij de primafoon in amsterdam bij het gelderlandplein toen hij de telefoon had gekocht en thuis ermee te werk wou gaan merkte hij dat het toestel defect was. Hij had het toestel op zaterdag1december gekocht en bracht hem meteen na het weekend weer terug naar de primafoon die het dichts bij huis was de Amsterdamse-Poort. Toen hij die dag bij de primafoon was werd hem gevraagt om even de mobiele telefoon een uurtje achter te laten en zouden ze het even nakijken, toen mijn zoon weer terug ging voor het mobieltje bleek er dat hij geen simkaarten leest en dat hij niet werkt op die batterij die erbij inbegrepen was. Toen werd er gezegt als hij dan die week daarop terug kon komen dan zouden ze het opsturen voor een reparatie, toen ze het hadden opgestuurd heeft het 3 weken geduurt en hij had nog steeds geen bericht gekregen dusben ik met hemmaar naar de primafoon gegaan om te kijken of het was gelukt dus toen ik daar aan kwam had ik iemand aangesproken om verhaal te gaan halen en had k ze de bon en alles late zien en hebben ze gezegt dat die garantie is voorlopen omdat ik pas na 11 dagen ben terug gekomen en die garantie was maar 8 dagen maar mijn zoon was binne 2 dagen al terug gegaan en heeft de kassiere hem verzoekt om een week later terug te komen want als we wisten dat die garantie 8 dagen geldig was had ik me zoon geen 7 dagen laten wachten om die toestel te brengen dus die meneer heeft hem gewoon op een slimme manier afgeschreven. 4 dagen later gaat me zoon weer naar de primafoon om te kijken of de telefoon als terug was toen hebben ze gezegt hij is terug maar hij is on-repareerbaar ze denken dat het te hoog is opgeladen wat helemaal niet klopt en nu willen ze geen geld geven en geen toestel weten jullie misschien wat ik kan doen kunt het dan laten weten via (***verwijderd door redacteur***)@hotmail.com - alvast bedankt

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.