15 januari Heb ik een Laptop gekocht ( een lenovo y510p ) voor € 1033,-, deze laptop heb ik gekocht bij Norrod en afgehaald in groningen.
Voor 6 week terug heb ik problemen gekregen met de laptop. Ik heb de laptop voor reparatie opgestuurd. Het probleem was opgelost toen ik hem terug kreeg leek het. Na 2 dagen had ik weer hetzelfde probleem. Hier uit maak ik op dat norrod of lenovo het probleem niet kan oplossen. Ik heb gebeld met norrod. In dit telefoon gesprek heb ik gezegd dat ik nog een keer open sta voor een reparatie op de voorwaarde dat wanneer hetzelfde probleem zich voor doet er een verglijkbaar vervangend product word geleverd. Deze voorwaard wilde ze niet mee akkoord gaan. Dit snap ik niet vanwege het feit dat de vorige reparatie ook niet heeft geholpen. Is het bedrijf dit verplicht te doen? Want ik zit nu wel in totaal 12 week zonder de laptop die ik wel nodig heb. Hier word geen compensatie voor gegeven of een product wat ik zo lang kan gebruiken. Graag wil ik weten wat jullie vinden van deze situatie.