BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Defecte en gebruikte telefoon 'als nieuw' geleverd

Bijdrage door gebruiker
22-01-2009
7 reacties

Ik heb recentelijk in combinatie met een abonnement een nieuwe telefoon besteld (Sony Ericsson W302) bij Typhone.nl en deze ook ontvangen. Bij het openmaken van de doos had ik al een vermoeden, dat er iets niet klopte : kabeltjes los in de doos, geen beschermfolie over het scherm en een dikke vette vingerafdruk op het scherm zelf. En inderdaad: De telefoon deed niets. Contact opgenomen met Typhone en daar krijg ik te horen, dat ik GEEN recht heb op een nieuwe telefoon, maar dat de geleverde telefoon ter reparatie aan zal worden geboden. Verzendkosten voor retourzending helemaal voor mijn rekening. ALS het toestel het zou hebben gedaan, zou ik echter -nog steeds de verzendkosten voor mijn rekening- wel een nieuw toestel hebben gekregen.KAN DIT ZOMAAR ?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.