Hoi
Wie heeft er ervaring met declareren bij de kpn na een storing. Ik heb nl. Prepaid kaarten en doorschakel kosten en een maand abonnement betaald en er nagenoeg niks aan gehad. Wat is de beste manier om geld terug te kunnen vangen. Alvast bedankt!
M.C.K.