BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Debitel Wijziging ingangsdatum en bereikbaarheid!

Bijdrage door gebruiker
01-03-2009
5 reacties

Beste mensen, ik heb al alruim 1 jaar een tweetal abo's van Debitel. Alles oke! Gezien de (natuurlijk) te hoge kosten buiten de bundels, advies gevraagd aan Debitel. Op hun advies de abo'saangepast naar andere bundelsen dat kon ik zelf doen via "mijn debitel". Was een goed advies want de 1e faktuur was (na uitvoerige bestudering weliswaar) direct lager. Maar nu komt ie!!!! De ingangsdatum van beide abo's zijn "per wijzigingsdatum aangepast als "startdatum". M.a.w. ik heb nu wederom 2 nieuwe abo's (van 2 jaar) en heb geen kado'tjes gekregen (nieuw mobieltje ofzo). Natuurlijk even een meeltje naar Debitel om hun van de vergissing op de hoogte te brengen maar tot mijn grote verbazing geen enkele reactie op mijn inmiddels 4verzonden emailtjes in 5 weken! Tja .... mijn vraag is .... heeft iemand hier ervaring mee? Kan dit zomaar? Afijn ... alvast dank voor jullie reacties! Grt Frank

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.