Ik heb in
December 2008van Debitel een brief ontvangen met hierin de mededeling dat de samenwerking Vodafone-Debitel
Mei 2009ten einde komt.
Aan de hand hiervan heb ik contact opgenomen met Vodafone of het ook mogelijk was een andere gsm bij de overstap te krijgen.
Was geen probleem en zou geregeld worden, tevens met Debitel over gehadenwas ookgeen probleem.
Paardagen later gebeld door Vodafone dat de aanvraag voor nummer portering afgewezen is.
Contact gezocht met Debitel, en kreeg te horen dat het een foutje was en zou geregeld worden.
En dat meerdere keren.
Vodafone dit gemeld en ze zouden het opnieuw proberen en werd steeds afgewezen.
Debitel gebeld, kreeg te horen dat ze mij niet konden porteren omdat mijn contract zou lopen tot
1 Januari 2010, terwijl
mei 2009mijn abbo ophoudt te bestaan.
Hierop kreeg vanDebitel het advies ommijn abbo schriftelijk op te zeggen per gewenste datum met behoud.
Na dit gedaan te hebben kreeg ik een bevestiging betreft opzeggen van het abonnement, maar per
1 januari 2010zonderbehoud.
Wederom contact opgenomen , en ik zou diezelfde avond
om 21:00 overgezet worden.
Nu 15 dagen/telefoon gesprekken later nog steeds klant van Debitel.
wat te doen?