Ik zit met een probleem. Dat ik vanaf dag 1 spijt heb gehad van mijn debitel abonnement is een gegeven maar nu ik onlangs mijn abonnement via Hi heb laten opzeggen heb ik sinds donderdag geen of heel heel heel slecht bereik.
Volgens Hi moest er 3 maanden tussen zitten om over te stappen. Ik ging dus 2 weken over de contractperiode. Alles ging goed, ik kreeg de dag erna van debitel een mailtje dat het in orde kwam op 6 mei 2009.
Tot die tijd heb ik echter nog mijn oude abonnement (nummerbehoud). Amper anderhalve week later (vanaf donderdag) heb ik geen bereik meer. Af en toe krijg ik nog een smsje maar bellen of gebeld worden gaat niet. Ook smsen gaat eigenlijk niet.
Uit ervaring weet ik dat debitel nooit op mails reageert (en hun Mijndebitel is ook zeer zwak) .
Dus ik las onder in een mail ergens hun telefoonnummer 0900-debitel.
Echter is Debitel overgenomen door telfort en kreeg ik telfort aan de telefoon. Deze mevrouw klonk een beetje ge-ergerd en het kwam er op neer dat zij van telfort was en niet van debitel (!) en dat ze niets wist van hun abonnementen. Ik moest ze toch echt mailen.
Ik heb ze ook weer gemaild met de vraag of ze nu echt willen reageren want ik kan niet bellen en gebeld worden.
De 'verbindingsstreepjes' zijn heel wisselend (van 1 tot alle 6) en ook het 3G symbool verdwijnt vaak.
Wat moet ik doen? Debitel is onbereikbaar en deze keer is het echt vervelend.
Met vriendelijke groet,
Koen de Rooij