BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

de medewerking van Planet Internet

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
06-09-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

ik heb in juni een downgrade aangevraagd voor mijn account, zou verwerkt worden per 1-9-2006, tot zolang liep mijn account ( per jaar ), ik heb in juli telefonisch gebeld met de helpdesk ivm opzegging van mijn account, ik wilde naar een andere provider, ik heb 5 brieven verstuurd, het adres afgehaald van de Help site van Planet Internet, geen reactie, in de maand augustus via de site van planet, online een verzoek gedaan tot beeindiging van mijn account, antwoord ging niet, er liep nog die downgrade aanvraag, plus door dit te doen zat ik weer 1 jaar langer aan mijn account, ik ben doorgegaan naar een nieuwe provider, die heeft ook mijn tel.lijn overgenomen, een offiele brief van KPN gehad, met de bevestiging van opzegging van de lijn en dat hij naar de andere provider is overgezet.

zover zo goed, nu komt het ik had ADSL-COMFORT tot 1-9-2006

dat zou worden gewijzigd per die datum naar ADSL-STANDARD,

ik heb ook tot 01-09-2006 betaald voor Comfort,

en ik ging ervan uit dat ik vanaf 01-09-2006 niet voor Comfort, maar

standaard zou moeten gaan betalen,

volgens Planet Internet gaat dat niet omdat ik geen lijn meer heb, die is over naar een andere provider.

Planet Internet wil dus ondanks dat ik geen lijn meer heb met hun, mijn gehele ( nieuwe termijn ) die was ingegaan door mijn downgrade aanvraag tot volgend jaar.

wat moet ik doen, ik heb op tijd telefonisch gebeld met de Helpdesk van Planet Internet.

graag jullie reacties

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.