toen ik mijn adsl family direct + telefonie aanvraag deed werd mij iets nieuws aangeboden,n.l. een abonnement waarmee mijn abonnementskosten van de kpn ook gedekt zouden worden.Ik heb dus nog extra specifiewk nagevraagd ,dat ik dus geen enkele rekening van kpn meer zou krijgen.Het antwoord was een duidelijke :NEE,het enige wat ik maandelijks zou moeten betalen ,zouden de abonnementskosten aan wanadoo zijn en nog evt gesprekskosten(ook aan wanadoo).Mijn KPN-abonnementskosten zoudendoor wanadoo worden overgenomen,vandaar ook die ong. 28.- per maand.Ik vroeg nog of iik mijn bel-plus tarief (bij KPN) nog om moest zetten naar een gpoedkoper tarief,weer luidde het antwoord:NEE.Zodoende heb ik mijn bel-plus tarif laten stan en heb ik laatst een pittige rekening van KPN gekregen.Na een langdurig gesprek met KPN,heb ik zodoende ervaren dat wanadoo helemaal niet tot zoiets in staat is en dat dat alleen maar een verkoopspraatje was.
Toen heb ik meteen de wanadoo-help-desk opgebeld om te weten hoe dat nou zit.Deze medewerker ,was zo vriendelijk om mij te vertellen dat ik niet de eerste en enige gedupeerde ben en dat de sales-afdeling wel vaker zulke ''geintjes'' uithaalt om klanten te trekken.
Dit noem ik dus een contract onder valse voorwendselen aangaan en zodanig wil ik ook niets meer met wanadoo te maken hebben,met zulke oplichters wil ik niets te doen hebben.
Wie kan mij veredr helpen,ook al kom ik misschien toch niet onder mijn contract uit,wie kan mij dan helpen om andere mensen voor deze oplichters te weaarschuwen?????????????????