Al enige maanden heeft Tiscali problemen met het datalimiet van Internet. Klanten die een datalimiet hebben van 1000Mb moeten dan bijbetalen als zij boven dit limiet komen en dat is terecht maar ware het niet dat Tiscali hier een zooitje van maakt want in mijn vriendenkring zijn er personen die een datalimiet hebben maar toch bij moeten betalen voor Mb´s die ze totaal niet gebruikt hebben.Ik heb Tiscali hier per mail diverse malen opgewezen en in eerste instantie gaven ze toe dat er een storing wasmaar ze deden er niets aan en bij mijn volgende melding kreeg ik als antwoorddat ik maar even een aangetekende brief moet sturen als ik het ergens niet mee eens ben terwijl ze op hun site melden dat je altijd een mailtje kan sturen als er klachten zijn. Nu heb ik toevallig ongelimiteerd datalimiet dus voor mij is het niet zo´n probleem maar wel voor de mensen die een abonnement hebben voor een gebruik van 1000 Mb en dan toch moeten bijbetalen voor iets dat ze niet/nooit gebruiken, dit is gewoon schandalig want ondanks de div. mailtjes van mij doen ze net of hun neus bloed en blijven ze onterecht rekening versturennaar klanten die dit niet verdienen.
Heeft u misschien als provider Tiscali? kijk eens op uw datalimiet en hou het eens dagelijks bij??