Op 2 maart 2004 heb ik een laptop van het merk voyager gekocht bij Paradigit. Ik heb hier veel plezier aan gehad totdat ik op 2 april j.l. mijn laptop opeens niet meer dicht kon klappen. Ik ben hiermee naar Paradigit gegaan en daar werdt mij verteld dat de cover kapot was en dat ik een nieuwe cover zou krijgen. Hier hoefde ik niets voor te betalen, want dit viel onder hun service. Tot vandaag aan toe (23-10-2006)ben ik nog aan het wachten op de reparatie. Ik heb al herhaalde malen gebeld en een brief geschreven, maar ik krijg steeds telefonisch als antwoordt dat hij zo snel mogelijk gemaakt zal worden. Ze weten alleen niet wanneer. Ik heb wel het aanbod gekregen om 350 euro te betalen en mijn laptop in te leveren, in ruil hiervoor zou ik dan een nieuwe laptop kunnen krijgen. Voor mij is dit geen optie want hij doet het verder prima, ik kan hem alleen nergens meer mee naar toe nemen en dat is erg vervelend. Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen?