BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contractvernieuwing T-mobile

Bijdrage door gebruiker
18-12-2009
8 reacties
Hallo,

Ik heb op 13 nov naar de klantenservice van T-mobile gebeld om mijn contract te vernieuwen. Kon dit eigenlijk pas vanaf 30 nov maar ik las op het forum van t-mobile zelf dat er een levertijd was voor de iphone en dat pre orderen ook mogelijk was.

De telefoon dus besteld en deze is in de 1e week van december geleverd.

Nu zie ik op mijn factuur dat het bedrag voor LOST AND STOLEN geteld is. Tijdens het bestellen van mijn telefoon heb ik hier naar gevraagd en werd aangegeven dat ik dit NIET zou hoeven te betalen omdat mijn iphone pas na de datum van contractvernieuwing geleverd zou worden.

Gisteren gebeld om navraag te doen en werd me verteld dat ik toch echt moet betalen. Een hele discussie gehad en duidelijk gemaakt dat mij toch echt anders verteld was. Na overleg is me een aanbod gedaan dat ik maar 50% hoef te betalen. Ga ik natuurlijk niet mee akkoord als me anders beloofd is.....

Kan een van jullie me helpen??

gr
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.