Sinds mijn verhuizing deze zomer ben ik ontzettend ontevreden over mijn internetprovider Tweak(DSL).Idioteverhuiskosten zonder duidelijke voorafgaande offerte, ontzettend moeizamecommunicatie (vooral ontkenning, negeren, slordig, onvolledig, etc) enals klap op de vuurpijl: zonder overleg, laat staan goedkeuring, wordthet maandelijkse abonnementsgeld opeens een maand eerder afgeboekt dan de afgelopen jaren.Mijnsinziens is dat een wijziging van de betalingsvoorwaarden waarvoor ikeen akkoord moet geven. En is er dus ontrechtmatig gehandeld.Een officiele reden om het contract (dat loopt tot juli volgend jaar) te laten ontbinden.Kanik dit inderdaad als rechtmatige reden worden gebruikt om het contractte laten ontbinden, per 1 november a.s.? Ik ben ze gewoon helemaal zat.thnxArjen