BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

contract ontbinden

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
27-10-2006
  •  
5 antwoorden
  •  

Hallo,

Na 20 dagen geen telefoon te hebben gehad dacht ik na een week dat het eindelijk goed wasnee dus tot de dag van vandaag weer een storing ik weer bij een ander bellen,Ja ik zie het al zei een medewerker Ik dacht nee niet weer naar de technische dienst enz enz dus ik duidelijk uitleggen dat ik daar niet weer mee wil zitten dus de medewerker zou wel even kijken wanneer er een monteur bij ons in de buurt zou zijn ik werd op dat moment een vuurtoren van boosheid zo wil ik niet behandeld worden dat het weer weken gaat duren dus ik heb gezegd dat ik mijn contract zou willen ontbinden want hier heb ik geen zin meer in al die weken weer zonder telefoon en internet tot aan het einde van de dag gelukkig deed alles het weer het lag dus weer aan athome zou zielig zijn voor de monteur die voor niks zou komen.

Nu heb ik dus een opzeggings mail gestuurd naar athome er werd vertelt dat ik er nog geen jaar aan vast zit dus ik moet het hele jaar alles nog uitzingen en zal wel niet zonder storing gebeuren ik heb vanaf april 2006 zeker wel 40 dagen zonder telefoon gezeten internet 15 dagen ik heb toch het recht om mijn contract te laten ontbinden?? zij zijn nalatig geweest hoe kan ik dit het beste oplossen wie heeft er hierop een antwoord voor mij?

Groetjes Marcella.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.