BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contract

Bijdrage door gebruiker
08-07-2008
18 reacties

Ik heb even een vraagje, wij hebben internet, bellen en digitale tv via UPC maar we hebben er veel klachten over de klachten zijn:

* Zij bepalen wanneer de automatische incasso wordt afgeschreven er is geen keuzemogelijkheid, we konden wel met acceptgiro betalen maar er werd ons niet verteld dat de pakketkorting dan vervalt

* de mediabox blijft vaak hangen of gaat niet meer aan na een update, ook na een paar keer bellen wordt hier niks aan gedaan

* de klantenservice is slecht bereikbaar en als je ze dan te pakken hebt gehad dan kunnen ze je vaak niet helpen

* we betalen voor snel internet maar de helft van de tijd is het internet niet vooruit te branden

nou hebben we laatst met ze gebeld maar omdat we pas een stilzwijgende verlening hebben gehad kunnen we nu niet opzeggen en zitten we dus vast aan een pakket en bedrijf waar we alleen maar last van hebben.

Vraag is nu kunnen we nog onder de verlenging uit? of wat kunnen we er verder aan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.