BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met Vodafone glasvezel

Bijdrage door gebruiker
13-07-2014
10 reacties
Ik ben een klant bij Vodafone glasvezel en vanaf het begin gaat er niets zoals het hoort te gaan. Contact met de klantenservice is over het algemeen slecht en de follow up is helemaal om te huilen.

Dit jaar zijn wij verhuisd en we hebben daarom een nieuw abonnement bij Vodafone afgesloten. Wij waren al klant bij hun en we dachten dat het daarom wel makkelijk zou zijn als we bij hun bleven bleven.

Een nieuw adres betekend een nieuw contract. Een nieuw contract betekend de speciale prijs voor de eerste 6 maanden. Zo is mij dit uitgelegd en zo hoort het volgens mij ook te gaan. Nu blijkt dus dat ze bij Vodafone hebben zitten slapen en krijg ik een factuur op mijn nieuwe adres van € 120,-. Hier is contact over geweest met de klanten service en heb hierbij aangegeven dat ik slechts € 34,95 per maand hoef te betalen dit omdat we een nieuw contract hebben. Nou mijn opmerking was begrepen en ze gingen er direct mee bezig. De volgende dag word ik gebeld met het heugelijke feit dat alles goed is gekomen. Mijn factuur is zoals het hoort terug gebracht naar € 60,-, moest dit $%#$ niet € 34,95 zijn?

Omdat men niet luistert en geen verantwoordelijkheden neemt heb ik besloten om de afgeschreven bedragen terug te laten boeken. Ik wil betalen wat moet en niets anders.

Nogmaals heb ik contact met ze gezocht en e.e.a. weer proberen uit te leggen ik heb zelfs e.e.a. in Excel uitgewerkt zodat het dan misschien toch "begrijpbaar" moet zijn. Ik blijf tegen een muur lopen en heb daarom het idee dat er bij Vodafone glasvezel totaal geen controle is over de werkwijze van de medewerkers. Reacties die je krijgt lijken nergens op en de enige begrijpbare reactie is een betalingsherinnering.

Wie heeft er een goede tip om mijn problemen op een goede gezonde wijze te laten oplossen? Ik heb de hoop opgegeven.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.