BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met Telfort

Bijdrage door gebruiker
08-05-2014
4 reacties
Mij is al een aantal keren beloofd door Telfort dat men contact op zal nemen.Dit naar aanleiding van mijn klachten vanwege zeer langzaam internet en regelmatig uitvallen van de vaste telefoonlijn..Mijn huistelefoon registreerd dat niet omdat ze met een afgeschermd nummer bellen.Daarom geef ik altijd aan dat ze mij mobiel moeten bellen.Dat doen ze dan vervolgens miet en als je dan een mail stuurt krijg je als antwoord: bel ons maar!Dat lijkt mij de omgekeerde wereld.Vooral omdat je tijden in de wacht staat.
Klantvriendelijkheid is m.i. ver te zoeken.
Heeft iemand hier een oplossing voor?Of toch maar zelf bellen?
Derk
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.