BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Constant tramalant met T-mobile

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
22-02-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Beste Kassa,

Ik heb al enige tijd gesodemieter met T-Mobile. Er zijn facturen die niet kloppen. Ik heb contact opgenomen met t-mobile om opheldering te vragen. Ze vertelde mij dat de factuur inderdaad niet klopte en dit zou veranderd worden. Ik moetst maar 100 euro over maken van de vrouw van de klantenservice en dan zou het wel goed komen. Hiermee ben ik natuurlijk niet akkoord gegaan. Ik ga natuurlijk niet zomaar 100 euro over maken. ze moesten eerst maar een nieuwewel klopende factuur opsturen. Deze is nooit gekomen en vanaf dit moment is het gezeur begonnen.

Ik heb vervolgens de rekening niet betaald en tot de dag van vandaag nogsteeds niet. Hiervan heb ik ook geen aanmaning gehad. blijkbaar is de administratie niet goed geregeld bij T-mobile.

In de tussentijd ben ik zonder werk komen te zitten waardoor ik de rekening niet meer kon betalen van mijn ww uitkering. Ik heb gelijk met T-mobile contact opgenomen om een betalings regeling te treffen. Na 3 keer doorverbonden te zijn en 4 keer in de wacht gestaan te hebben kreeg ik te horen dat het niet mogelijk was. toen ik vroeg waarom dit niet mogelijk was kreeg ik te horen dat ze dat ook niet wist en dat ze daar niks over wouden zeggen. Ik heb toen tegen die vrouw vertelt dat ik dan niet wist of ik mijn rekeningen optijd zou betalen.

Inmiddels zijn we 3 facturen verder en is sinds vorige week mijn aansluiting afgesloten. duurde langer dan ik had verwacht. ik moet nu 486 euro en een beetje betalen binnen 5 dagen.

Ik ben van mening dat dit bedrag niet klopt en heb de factuur specificatie erbij gepakt en alles nagekeken en het klopt idd niet. het eerder genoemde bedrag is nog niet verrekent ookal krijg ik nog bijna 100 euro van t-mobile daarnaast worden er allerlij vreemde kosten berekent zodals administratie kosten.

Ik heb een brief geschreven naar t-mobile en daarin het hele verhaal uitgelegt. factuur specificatie erbij gedaan met de vreemde bedragen omcircelt. Vervolgens kreeg ik een e-mail van t-mobile met de melding dat ze mijn brief hebben ontvangen en dat ze er verder niks mee kunnen. ze vertelde mij dat ik maar moest bellen tussen 8:30 en 17:00 uur met t-mobile incasso op werkdagen. inmiddels werk ik zelf weer en is mijn aansluiting afgesloten dus kan niet bellen naar t-mobile. Ik heb een bericht terug gestuurd naar t-mobile dat ik geen contact op kan nemen met t-mobile incasso omdat mijn aansluiting is afgesloten. Ik heb gevraagt of ze contact met mij op kunnen nemen. Totdat ik weer wat hoor is het afwachten.

Inmiddels ben ik al dit gezeur zat en wil ik van mijn abbo af. Ik betaal overgens ook teveel want mijn situatie is veranderd waardoor ik veel minder bel dan dat ik minuten heb (1000). Ik hoop dat er een manier is om onder deze abbo uit te komen. het is een abbo van 2 jaar. voorheen heb ik ook een abbo bij t-mobile gehad van 2 jaar. Het duurt nog anderhalf jaar voordat mijn abbo afloopt en heb geen zin om tot die tijd nog veel te veel te betalen voor iets wat ik niet gebruik.

Hopelijk heeft u een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Frank Breukhoven

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.