BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Constant inlogproblemen op KASSA-site

Bijdrage door gebruiker
01-05-2005
271 reacties

Ik hoop dat een systeembeheerder dit leest (of iemand van de redactie)Het is vrijwel onmogelijk om op een normale manier antwoord te geven omdat na het intoetsen van een antwoord je wordt gevraagd om opnieuw in te loggen. Let wel: ik was al ingelogd.Het is mij nu al zo'n 5x gebeurd dat het antwoord wat ik wilde geven uiteindelijk niet is gegeven omdat na het herhaald inloggen het antwoord is verdwenen. Onder het motto: ik ben wel goed maar niet gek, ga ik niet nogmaals een poging ondernemen.Ik verwacht van KASSA dat zij deze klacht behandelen zoals zij dat van hun "slachtoffers" ook eisen. Snel, Adekwaat en met excuses. Het is niet voor het eerst dat deze klacht is gemeld.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.