BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

Conflict Vodafone

Bijdrage door gebruiker
09-01-2012
6 reacties
Ik heb een conflict met Vodafone,
ik heb sinds 31-mei een abonnoment via vodafone, en het viel mij op dat ik erg veel betaalde 80 euro 90 euro enz..enz.. ik bellen zei een vriendelijke mevrouw "ja logische U hebt 2 aansluitingen"?
Terwijl ik maar en 1 nummer en 1 mobiel heb?
Dat andere nummer is volgens haar ook nog niet gebruikt.
dus erg gemakkelijk lijkt mij, het teveel betaalde geld terug betalen aan mij en klaar!!
maar nee dus, ik heb wel 10 x gebelt a 0.20 cent, en al 3 x een nette mail gestuurd.
krijg altijd een nette mail terug "uw mail is in behandeling"

en ben er nu helemaal klaar mee met Vodafone!
net weer een berichtje gehad "Met spoed 58,92 euro betalen voor 2 aansluitingen"
Ik betaal helemaal niets meer aan deze amateur- aanbieder!
Graag uw reactie: over hoe en wat ik het beste kan doen.
van vodafone krijg ik geen reactie !!
Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)