BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

conflict met Tele 2

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
12-01-2007
  •  
1 antwoord
  •  

In februari 2006 heb ik mij geabonneerd op Tele 2 Compleet.Binnen 7 dagen heb ik het abonnement geannuleerd, dus binnen de respijt-periode.Ik heb dat telefonisch gedaan, omdat Tele 2 dat als enige mogelijkheid biedt.Waarschijnlijk heb ik dat via een verkeerd nummer gedaan, maar de medewerker van Tele2 heeft mijn gegevens genoteerd en ik heb nog 3 keer gevraagd of dit zo voldoende was. Hij verzekerde mij dat het zo in orde was en ik verder niets meer hoefde te ondernemen.Het zal duidelijk zijn, dat ik na enige tijd gewoon een incasso van Tele 2 kreeg, waarna ik dat gironummer heb geblokkeerd en vervolgens heeft zich een behoorlijk conflict ontwikkeld.Ik moest bewijzen dat ik had opgezegd en kon bewijzen dat ik Tele2 had gebeld, maar de inhoud van die gesprekken kon ik niet bewijzen.Verder is hun aanpak en afhandeling van problemen ronduit onbeschoft.In gesprekken met 2 rechtsinstanties bleek dat ze mij zeer weinig kans gaven dit conflict via de rechter te spelen.Na 4 betalingen via een incassoburo, met hoge kosten, heb ik er de brui aan gegeven en het resterend bedrag voor 1 jaar betaald.Nu blijkt dat ik een contract heb voor 2 jaar en moet dus nog een jaar betalen voor iets wat ik niet gebruik.Heeft iemand een derglijke ervaring en ev. een advies hoe hiermee om te gaan.Groet,Annemarie

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.