BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

conflict met kpn

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
09-08-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

ik heb een conflict met de kpn, ze beloven mij iedere keer terug tebellen, maar doen niks. Baal hiervan als een stekker, ik vind dat ik onterecht abbonnementskosten heb betaald voor diensten die ik niet gehad heb. Wat kan ik als consument doen, als zij niet reageren op klachten. Ze reageren in zoverre er wordt binnen een bepaald aantal werkdagen contact met u opgenomen vervogens gebeurt er niks. Wie kan mij advies geven. Alvast bedankt

Henny v d Linde

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.