Hallo, ik heb weer een vraag: Af en toe begint mijn computer opeens te loeien (ik heb er geen ander woord voor). Ik zit niet te gamen of zoiets zwaars, gewoon wat op het internet. Ook geen vele uren achter elkaar. Nu heb ik al gezocht natuurlijk: ik heb de harde schijf op zijn gezondheid gecontroleerd: die is "excellent" (zo wordt het vermeld) en de temperatuur is 43 gr. De computer is enige maanden geleden open geweest en schoongemaakt (terwijl hij eigenlijk niet vuil was, zo werd gemeld).
Wat kan het zijn? Het is een loeiend geluid wat een opstijgend karakter heeft, duurt een minuut of wat, soms korter, en dan is alles weer rustig. De computer doet het uitstekend.
Wie weet raad? Ik word er zenuwachtig van! Groet, Clijnmarijne