Wij hebben in dec.2005 een computer gekocht bij de firma Dixons in Zeist. We hebben hier ook een extra garantie van 3 jaar bij afgesloten.
In september weigerde de computer om op te starten. Dus hebben wij de pc bij Dixons ter reparatie aangeboden. Op 18 september jl. is de pc daar gebracht. Toen ik na twee weken belde of de pc al gemaakt was werd mij verteld dat ik geduld moest hebben, en dat mijn 2 puberdochters er niets van zouden krijgen als ze niet op msn konden.
Maar toen ik op 9 oktober jl.nog steeds niets gehoord had ben ik naar het filiaal toegegaan. Ik kreeg te horen dat de pc toevallig die ochtend terug was gekomen omdat er een fout in een nummer zat, dus was de hele pc teruggestuurd naar het filiaal en moest er een nieuw formulier ingevuld worden met het juiste nummer, men had bv een 8 voor een 0 aangezien. Dus de pc zou weer opgestuurd worden en het kon wel 4 weken duren voordat hij weer terugkwam.
Toen ik hiermee niet accoord ging (wie kan er tegenwoordig nog 8 weken zonder pc) ging de medewerker zijn ""best"voor mij doen.
Hij belde mij thuis op en vertelde dat de pc per koerier bij het filiaal opgehaald zou worden en dan zou het een dag of 7 duren.
Maar nu zijn we al weer 10 dagen verder en nog geen pc.
IK heb even geen zin om te bellen want dan maak ik me weer kwaad
Maar kan iemand mij vertellen wat mijn rechten zijn en is het normaal dat een reparatie zolang moet duren?