BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Compleet afgesloten door Hi... Bedrogen?

Bijdrage door gebruiker
06-10-2009
6 reacties

Goedenavond allen,

Vanmiddag heeft mijn vriend voor mij naar HI gebeld (daar ik aan het werk was) en daar te horen gekregen dat ik compleet afgesloten ben en verwijderd uit het systeem. (kosten rest abbonnement 400a500 euro..

Verleden week ontvingen wij een brief dat de betaling van de maand Augustus nog steeds niet binnen was gekomen bij hi (20,73).Dit is er inderdaad bij in geschoten en ik ben deze inderdaad vergeten te betalen.Hierop heb ik netjes gebeld en met die meneer afgesproken dat ik het direct zou overmaken.Dit telefoongesprek is afgelopen vrijdag 2 oktober gebeurd.Rond 15:00-16:00 heb ik dit bedrag met spoedopdracht via rabobank internetbankieren overgemaakt.

Nu kwam ik er gisteren achter dat ik compleet geen service meer had op mijn gsm, en totaal geen ontvangst.Na 1 dag gewacht te hebben (ik dacht dat het door het opnieuw aansluiten kwam of dergelijke) heeft mijn vriend dus voor mij gebeld.Eerst werd verteld dat elke collega van hem verteld zou hebben dat wij de betaling zouden moeten doormailen/doorfaxxen als bewijs. (dit is niet verteld tegen ons)Daarna kreeg mijn vriend te horen dat er niets in het systeem stond van een telefoongesprek van afgelopen vrijdag. (wij zijn nu bezig met het opvragen van specificaties van mijn vriend zijn mobiel en ons huisnummer, daar we met 1 van die 2 gebeld hebben)Gisteren ben ik dus compleet afgesloten daar het geld bedrag nog niet binnen was, mijn vriend kreeg te horen dat het geld vandaag???? pas binnen was gekomen. (dit terwijl een spoed opdracht dezelfde dag voor 16:30 nog word verwerkt. naar postbank had het dus uiterlijk zaterdag/maandag bij geschreven moeten zijn)

Om een lang verhaal kort te maken.Ik spreek iets af met een persoon van hi, ik kom dit ook na.En toch word ik afgesloten.Mijn vriend heeft getracht een andere medewerkler te spreken maar de persoon aan de lijn wilde absoluut niet doorverbinden en vertelde dat wij de rest maar moeten regelen met het incasso bureau.

Mijn vraag is eigenlijk, wat kan ik hier aan doen behalve op specificaties laten zien dat ik echt gebeld hebt EN dat ik echt het geld met SPOEDopdracht heb overgemaakt.Kort gezegt als er daar niets in het systeem staat bij HIheb ik dan nog wel ergens om op terug te vallen? of is het mijn woord tegen het zijne?

Ik hoop heel graag van iemand hier goed nieuws te horen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.