BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Compaq/HP service

Bijdrage door gebruiker
30-01-2008
7 reacties

Wij hebben een laptop gekocht van hp. Op een gegeven moment is er een fout ontstaan, die ze zouden repareren. We hebben onze laptop opgestuurd, maar kregne hem vervolgens inclusief defect weer terug gestuurd. Dit is ons tot drie keer toe gebeurd.

Na de derde keer zou er onderzocht worden of wij recht hadden op een nieuwe laptop. Wij moesten de onze nogmaals opsturen, waarna zij dit zouden beoordelen. Hierover zouden we gebeld worden. We hebben ongeveer een maand gewacht, waarin er geen contact werd opgenomen met ons door hp. Vervolgens hebben wij hp zelf gebeld, maar daar werden wij van het kastje naar de muur gestuurd. We zouden terug gebeld worden. Dit gebeurde de volgende dag en in dit gesprek werd ons verteld dat we recht hadden op een nieuwe laptop. Er zouden nog een aantal onderzoeken plaats vinden, binnen een week zou er weer contact met ons opgenomen worden. Dit gebeurde echter weer niet, waarna wij na 2 weken wachten nogmaals contact met hp hebben opgenomen. Nogmaals wist niemand ons daar te vertellen wat er aan de hand was en zullen wij weer teruggebeld worden. Wij dachten een nieuw jaar nieuwe kansen. Wij hebben elke week gebeld vanaf woensdag 2 januari 2008, elke keer moesten wij een kwartier wachten voordat we eindelijk aan de beurt waren. Tijdens deze gesprekken kwamen de mensen van hp elke keer met het zelfde verhaal, namelijk dat wij terug gebeld zouden worden. We zouden door Mevr. Komen (of iets dergelijks), een manager van de afdeling reparatie, terug gebeld worden Dit is op heden nog niet gebeurt. De hele zaak speelt al vanaf 11 mei 2007, momenteel zijn wij al meer dan vier maanden onze laptop kwijt. En nog komt er geen schot in de zaak. Zouden jullie ons misschien kunnen helpen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.