Compaq laptop
In december 2008 kreeg ik van mijn man een Compaq Presario CQ60 voor kerstmis kado. Afgelopen maart starte deze opeens niet meer op, hij gaf een hardware fout aan. Recovery cd's die ik in het begin gemaakt had werkte niet want na 2 cd's gaf hij dus dezelfde fout iedere keer aan. Ik It's gebeld, waar we hem gekocht hadden en hem dit verhaal verteld. De verkoper zei me dat dit nooit na 1.5 jaar mag gebeuren, het enigste wat ik kon doen was hp bellen, maar ik moest er wel rekening houden dat de garantieperiode voorbij was, voor Compaq staat namelijk een jaar en voor Hp 2 jaar, beetje vreemd omdat Compaq een onderdeel is van Hp, maargoed ik dus bellen naar hp. Keuze menu, kies 1 als u een product heeft wat buiten de garantieperiode valt, kies 2 als deze binnen de garantieperiode valt. Ik druk 1, word er gezegt dat ik alleen geholpen word als ik het helpdesk pakket bestel van 19.95 euro, toets 1 als u hier in geinteresseerd bent, toets 2 als u dit niet bent, nou dat ben ik niet dus toets 2, en prompt word de verbinding verbroken. Ik werd steeds bozer. Weer bellen, denk nou ik toets gewoon 2 in want ik wil iemand spreken. En idd ik kreeg een medewerkster aan de telefoon. Toen ik van het probleem vertelde zei ze me dat het buiten de garantieperiode viel en waarschijnlijk de harde schijf kapot was en dat ze me alleen kon helpen als ik 19.95 betaalde, ik werd boos en zei kan je dit probleem via de telefoon oplossen dan want ik weet zeker dat je dat niet gaat lukken en dan hebben jullie ff 19.95 verdient, das lekker makkelijk. Ja zegt ze het is niet anders, enigste wat ik kan doen is u doorverbinden met de reparatieafdeling en dan kunnen zij u vertellen wat het gaat kosten. Ik werd dus doorverbonden. Krijg ik weer een bandje met daarop een persoon met een gigantisch accent die mijn heel zacht vertelde wat ik moest doen, nou het was niet te verstaan, heb de verbinding dus maar verbroken. Nu zit ik dus met een laptop van 1.5 jaar oud die het niet meer doet. Ik vind het echt schandalig hoe HP met zijn klanten omgaat. Je mag toch verwachten dat je voor dat geld iets goed koopt, maar daar hebben we ons ff lelijk in vergist.