BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

claim Telfort

Bijdrage door gebruiker
11-08-2008
2 reacties

Telfort (KPN) is mijn provider voor ADSL en huistelefonie.Van 14 juli t/m 10 augustus j.l. had ik geen ADSL en telefoonverbinding.In b.g. periode 6 x gebeld met Telfort Techn. dienst. (Namen genoteerd)Twee brieven en e.mail gestuurd naar Directeur Telfort mevr. Reffeltrath.Er is mij een vervangend modem gestuurd.Na 3 weken werd KPN ingeschakeld en probleem snel opgelost. Vlgs KPN monteur is de kruisdraad vervangen in de KPN centrale.Ik overweeg een claim neer te leggen van € 150.= : Pre paid telefoonkosten naar T. dienst, alsmede 80 belminuten van € 0.30 en aan mij belaste ADSL en telefoonkosten over b.g. periode. Graag mening of ik een kans maak de claim gehonoreerd te krijgen, advies bij wie ik de claim in moet dienen en welke ingang ik moet kiezen.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.