BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Chello ligt er steeds uit!

Bijdrage door gebruiker
30-08-2005
6 reacties

Ik werk thuis en heb elke dag internet nodig. Maar Chello heeft er de afgelopen maand al meer dan 5 keer uit gelegen. Krijg ik als ik bel zo'n irritante stem die zegt dat ze de problem voor 18 uur gaan verhelpen (en ik belde om 11 uur!) (en om 18 uur wil ik niet meer werken!).

Ik vind zelf dat ik de rekening niet hoef te betalen, omdat ik al meer geld ben misgelopen (werk als freelancer) dan dat die rekening is. Maar kan ik dat eisen? Heeft iemand verstand van consumentenrechten, of heeft iemand al eens een regeling getroffen met Chello?

Ben zo boos!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.