BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Chaos bij UPC

Bijdrage door gebruiker
16-02-2013
5 reacties
In januari 2013 liep mijn abonnement(internet, bellen, tv) bij UPC af. In december heb ik gebeld om het pakket te verlengen. Omdat UPC dit pakket niet meer aanbood ben ik akkoord gegaan met een nieuw abonnement met digitale tv dit keer. Ik kreeg korting omdat ik bij UPC, diensten bleef afnemen. Ik zou een bevestiging per mail ontvangen. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Wel een nieuw modem. Die heb ik teruggestuurd. Ik ontving immers maar geen bevestiging van het nieuwe contract. Dus kon ik de gemaakte afspraken niet controleren. Ik heb UPC gebeld en heb mijn oude en nieuwe abonnement opgezegd, vanwege moeizame communicatie met call center medewerker. Medegedeeld dat ik eind januari (vanwege vakantie in buitenland) wel weer contact op zou nemen om een abonnement af te sluiten.
Eind januari heb ik dus weer gebeld en een nieuw contract afgesloten. Nu, 2 weken later heb ik geen nieuwe modem e.d. ontvangen. Wel een bevestiging, dat dan weer wel :wink:
Maar weer eens getracht een en ander telefonisch op te lossen. Dit keer een medewerker gesproken die wel goed had opgelet tijdens de cursus communiceren met klanten. Zij gaat uit zoeken hoe het komt dat ik de modem nog niet binnen heb.
Vervolgens bij het controleren van de rekeningen v UPC blijkt dat ik vanaf december facturen ontvang voor het nieuwe pakket. Dat klopt niet! Dat pakket had ik immers opgezegd! Daarnaast staan er verschillende bedragen op de factuur die niet gespecificeerd zijn. Ik ontving een herinnering. Een herinnering over een foute factuur! Bijzonder! Dus nog maar eens gebeld met UPC. De callcenter medewerker vond dat ik maar gewoon moest betalen. Het zou dan wel op een latere rekening gecrediteerd worden. Ik heb er geen vertrouwen in! UPC maakt er zo n rommeltje van. Hoe kan ik er vanuit gaan dat ik mijn geld terug krijg?
Op de site van UPC kon ik per mail mijn klacht niet indienen. En weer in gesprek met een in competente callcenter medewerker, zie ik niet zitten. Heeft iemand een soortgelijke ervaring? En zoja....een idee hoe ik dit kan oplossen?





Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.