BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Casema actie gratis ontvanger + DTV Pack

Bijdrage door gebruiker
27-03-2008
2 reacties

Vorige maand heb ik mijn abonnement bij Casema gewijzigd van Basis Internet naar het Combi pakket.Aanleiding van deze wijziging was/is een actie van Casema voor nieuwe Combi klanten.Nieuwe Combiklanten krijgen bij het aangaan van dit abonnement een gratis ontvanger á €99,99 + DTV Pack á €29,95.Mijn verbazing was zeer groot toen bleek dat er een flinke rekening van ruim €171 open stond.De ontvanger + Dtv Pack + verzendkosten waren doorberekend.De door mij ingediende klacht werd erkend en €138.90 werd in eerste instantie in mindering gebracht.Een dag later werd mij echter medegedeeld dat de ontvanger weliswaar gratis was,maar dat ik het DTV Pack + verzendkosten wél moest betalen.Na een reactie van mijnkant hoefde ik de verzendkosten niet te betalen,maar wél het DTV Pack.Volgens de klantenservice geldt de actie voor het DTV Packnl.niet als je een abonnement opwaardeert.Op de site van Casema waar ik mijn abonnement heb gewijzigd wordt echter met geen woord gerept over deze 'upgrading'.Als dit wél bij mij bekend zou zijn geweest,had ik mijn abonnement niet gewijzigd.Als ik mijn postcode + huisnummer intik op de site van Casemawordtbij "aangeboden diensten op dit adres"ook de actie,gratis ontvanger + DTV Pack,vermeld.Ook bij het pakket dat bij mij thuis werd bezorgd zat een bon met een verschuldigd bedrag van €00,00.Bij een vriend van mij die exact dezelfde abonnementswijziging heeft laten uitvoeren werd ook in eerste instantie het DTV Pack in rekening gebracht,maar werd dit later weerteruggedraaid.Casema gaat niet in op mijn klacht en vindt dat ik de €29,95 moet betalen.Ik vind dat door de misleidende actie,ik de €29,95 niet hoef te betalen.Wel ben ik er door een kennis inmiddels op gewezen dat via een andere site,waar deze actie van Casema ookwordt aangeboden,wel tussen haakjes vermeld staat dat bij een 'upgrading' de actie niet geldt,maar daar staat het dus wél zonneklaar vermeld.Nogmaals,via de site van Casema waar ik mijn abonnement heb gewijzigd absoluut niet.Ben ik deze kosten nou wel,of niet verschuldigd?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.