Ik had een abonnement bij Casema voor internet (kabel) en voor radio en TV sinds maart 2003.Toen ik in september 2005 ging verhuizen, zeiden ze bij de klantenservice dat het abonnement voor het internet stilzwijgend was verlengd. Het zou bij de kleine lettertjes gestaan hebben werd me verteld. Ik moest voor internet 19,95 euro per maand betalen tot maart 2006. Van casema kreeg ik een bevestiging hiervan.Nou daar ben ik mee akkoord gegaan maar tot mijn verbazing betaal ik nu nog steeds elke maand 19,95 terwijl ik al bijna een jaar geen gebruik meer maak van internet. Na 10 x gebeld te hebben en een excuses te hebben aangehoord zouden ze mij het teveel betaalde geld terugbetalen. Vannochtend maar weer gebeld. Kreeg ik een tuthola aan de lijn die beweerde dat ik nog steeds klant was. Zij zei dat het zo in het systeem stond. Terwijl ik van hun schriftelijk een bevestiging heb gehad hierover. Nou werd mij verteld dat ik dan maar een kopie van die brief moest faxen want in hun stysteem is die brief niet terug te vinden. Ook zal elke maand nog steeds 19,95 euro afgeschreven worden. Wat een baggerbedrijf is dat toch. Krijg er echt kopzorgen van. Ik blijf niet vriendelijk. Wie weet wat ik hier aan moet doen enhoe ik mijn geld terug krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan maar ben ten einde raad.
groetjes,
Marlies uit Den Haag