Op 31 augustus jl. bestelde ik via Internet 2 cartridges bij Kruidvat, waarvan ik direkt een bestelbevestiging kreeg via email. Het was de 2e keer dat ik bestelde en mijn eerste ervaring was prima, de bestelling was binnen een paar dagen ontvangen.
Nu is het 20 oktober en er is een lange periode achter de rug met diverse mails, maar ik heb nog steeds niets ontvangen en ook mijn geld niet geretourneerd gekregen. In eerste instantie zou mijn betaling niet ontvangen zijn. Daar heeft het bedrijf (A1-Interflow in Duiven), die de bestellingen afhandelt voor Kruidvat, ongeveer een week naar gezocht en toen kreeg ik een mail dat ze niet wisten wat ik besteld had. Ik heb uiteraard wederom via mail mijn bestelling en ordernummer laten weten.
Uiteindelijk heb ik een week of 3 a 4 geleden laten wetenals antwoord op hun vraag dat ik mijn bestelling niet meer wenste te ontvangen en mijn geld geretourneerd wilde hebben op mijn bankrekening. Toen kreeg ik weer een mailtje dat ze mijn bankrekening wilde weten.
Er is in de afgelopen 8 weken diverse malen gemaild door Interflow en door mij en de laatste mail was 10 a 12 dagen geleden waarin mij toegezegd werd, dat de financiele administratie het zou uitzoeken (vreemd, want mijn betaling was toch ontvangen en ik had toch laten weten wat ik besteld had en ze wisten toch dat ik mijn bestelling geannuleerd had) en dat ik mijn geld dat terug zou krijgen.
Mijn vraag is of er nog andere mensen zijn die dergelijke ervaringen hebben met bestelliingen van cartridges bij Kruidvat en hoe dit verlopen is ?? Ik ben heel benieuwd.
Met vriendelijke groet van Allegonda