BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Canal Digital

Bijdrage door gebruiker
11-03-2009
20 reacties

Ik kijk al een aantaljaren digitale televisie via Canal Digital.

Tot op heden geen enkel probleem. Nu heeft Canal Digital mij een maand geleden een nieuwe smartcard gestuurd. Bij activering zou er voor mij niets veranderen.Meteen de kaart geactiveerd en voila, ik heb beeld, tot vandaag.

Gebeld met Canal Digital en het probleem voorgelegd. Het blijkt dat ik ontvangers heb die niet meer door Canal Digital ondersteund worden?? Er staat toch duidelijk canal digital op de ontvangers!! Ze hebben het immers ook jaren goed gedaan. Wat nu te doen? Volgens Canal Digital zit er niets anders op dan nieuwe ontvangers aan te schaffen. Dit kan toch niet waar zijn? Ik als klant kan er toch niets aan doen dat de aanbieder het doorgeven van programma`s gaat veranderen?

Ik kan dus geen gebruik meer maken van de aangeboden diensten en wil hier dus dan ook niet meer voor betalen. Dit schijnt dusniet mogelijk te zijn en moet ik wachten tot mijn jaarabbonnement afloopt. Dus schriftelijk opzeggen etc. en een aantal maanden voor niets betalen!!!!! Dacht het niet!!!!

Wie heeft nog meer met deze maffiabende te maken????

Groet,

Youp

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.