BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

canal digitaal abonnement

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
11-03-2006
  •  
3 antwoorden
  •  

Ik heb canal in november een opzegging gestuurd waarin ik mijn cardnr. en alle lopende abonnementen opzeg. ik heb hier een bevestiging van gehad en moest betalen tot eind contract. Ieder geval kreeg ik nog een naheffing omdat ik mijn automatische betaling al stopgezet had. eerst 108 euro, maar na protest 54,--. Nu krijg ik na 4 maanden een brief dat ik nog een abonnement heb lopen tot nov. 2006. Ik terug sturen dat ik alles opgezegd heb, krijg ik tot 3x toe een bevestiging dat mijn opzegging 2006 ingaat. blijkbaar heb ik een top box opgezegd maar loopt er een set top box nog door. Ik heb daar geen schriftelijke bevestiging van. Nu krijg ik er extra afsluitkosten over heen, terwijl ik al vanaf nov. 2005 geen canal meer heb.... Mijn man zegt niet betalen, ik heb 10 cm heen en weer brieven liggen, maar kom er gewoon niet doorheen, volgens mij laten ze die brieven door een computer lezen. ik heb niet specifiek pakketten opgezegd allen maar dat ik alle abonnementen opzeg.Iemand een suggestie hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Sheila2

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.