Onlangs hebben wij de kabel van ons glasvezelnetwerk beschadig omdat we aan het graven waren in de tuin.
We hebben dat gemeld aan Caiway want dat is mijn provider. De volgende dag kwam iemand de zaak repareren.
De monteur is hier minder dan een uur mee bezig geweest incl n kopje koffie.
Na enkele dagen ontvingen wij de rekening van Circet, de uitvoerende partij die is aangesteld om de reparatie uit te voeren. Een belachelijke hoge rekening.
1 uur voor administratief medewerker, 25 min voor uitvoerder, 50 min voor CAD operator en 50 min voor werkvoorbereider.
Daarnaast declareerde de reparateur 3 werkuren!!! Totalen rekening 482 euro waarvan meer dan 300 euro tbv de monteur!! daarnaast stond er in de begeleidende brief dat we ook nog eens aan Delta netwerk 50 euro administratiekosten moeten betalen. dus totaal 532 euro.
We hebben schriftelijk gereageerd om aan te geven dat de nota niet klopt en dat de monteur slechts 1 uur aanwezig is geweest ipv 3 uur.
Zij geven nu aan dat zij afgaan op de registratie van de monteur en dat daar de reistijd bijgeteld is en dat wij de nota moeten betalen.
Wat kunnen wij hieraan doen? Dit s toch echt heel oneerlijk!