Hallo
Ik heb Buffalo geheugen in mijn pc totaal
4GB 1066Mhz.5-5-5-15
Kan iemand mijn vertellen of dat een goed merk is
Ik wil namelijk Win 7 Ultimate 64bit
gaan draaien.
mijn videokaart is een 512mb ATI
Radeon 4770 mijn vraag is nu is het een goed geheugen en kan probleemloos Win 7 Ultimate draaien
Processor is een AMD Athlon II x4 620 met deze processor moet het wel lukken,maar heb ik niet te weinig geheugen
mvg
Eup@