Heb weer een vraag. Heb een all-in one Brother DCP-357C welke eerst draaide onder Windows Vista. Een van de scanmogelijkheden was OCR. Nu ik op mijn Vista machine Windows 7 ult geïnstalleerd heb kan ik geen gebruik meer maken van de OCR-scanmogelijkheid. Met OCR kun je volgens mij dokumenten inscannen en deze opslaan om ze eventueel ook te kunnen bewerken. Is er iemand die weet hoe ik de OCR-optie kan activeren? De bij de all-in-one printer meegeleverde cd-rom bevat alleen software voor XP en Vista.
Alvast dank.