Tijdens de uitzending van 10/11 is er sprake van een verlaging van de BPM per februari 2008 naar 42,3%. U verwijst naar autobelastingen.nl en die vermelden 42,9%. 10 dagen geleden nog met de ANWB gebeld en vernomen dat de verlaging 6,5% betreft dus een verlaging van 45,2 naar 38,7%. Op grond van deze laatste en eerder verstrekte info heb ik op de Rai een als particulier een bestelbus gekocht die in februari 2008 geleverd gaat worden ivm met deze verlaging van 6,5%. Waar kan ik nu op afgaan?