Ik woon en werk sinds 2008 in Zweden en in bezit van het beruchte persoonsnummer.Hebinmiddels zelf een nieuwe auto aangeschaft. Mag ik nu ook hier in NL rijden zonder daar BPM over te hoeven betalen? Daar ik ook mijn adres in NL nog heb.
Bvd voor u reactie.