BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Botte reactie klantenservice Samsung

Bijdrage door gebruiker
23-02-2011
16 reacties
Hoe kan een klantenservice van een zichzelf respecterend bedrijf onderstaande vraag afdoen met een simpel "Dit is helaas niet mogelijk met uw toestel. Er is geen keuze in het menu van uw toestel om dit in te stellen.", gevolgd door een verwijzing naar een duur 0900-nummer als ik meer vragen heb?

Onderstaande vraag was mijn vijfde poging bij Samsung een oplossing te vinden voor mijn "probleem":

Ik kwam eerder op dit formulier via een link achter "If you are not satisfied..." in uw bericht. U reageert vervolgens met een stelling dat ik niet voldoende informatie heb verstrekt en dan moet ik bellen naar een duur 0900-nummer. Ik heb alle relevante informatie al in eerdere berichten verstrekt, maar kennelijk moet ik alles hier herhalen. Ik maak mij zorgen over uw klantenservice als onder mijn klantnummer niet alle eerder gestuurde berichten terug te vinden zijn. Ik ben inmiddels zeer ontevreden over de manier waarop Samsung mijn klacht behandelt.
Die klacht komt neer op het volgende. Als ik mijn toestel aan zet moet ik, zo hebben de ontwerpers bedacht, het fijn vinden dat het opstarten wordt onderbroken door een animatie en daar moet dan natuurlijk ook een geluidje bij.
Helaas voor mij kan ik deze vertraging niet waarderen en ik vind het zeer storend als een apparaat zonder enige reden geluid geeft. Mijn frustratie daarover wordt groter als ik geen (praktische) mogelijkheid heb dit geluid uit te zetten. Ik kan niet anders concluderen dan dat de ontwerpers op dit punt ondeugdelijk werk hebben geleverd en ik verwacht dat Samsung daarvoor een correctie uitvoert.
Als ik dit bij Samsung aankaart krijg ik echter geen werkbare oplossing. Ik zou het toestel in stille modus moeten zetten. Dat gaat natuurlijk niet als het toestel zich bij een leeg rakende batterij uitschakelt. Dan sta ik 's morgens in een stil huis mijn huisgenoten wakker te maken met een opstartende mobiel.
Ik vraag Samsung gewoon een oplossing te bieden voor een reel probleem en als Samsung dat niet wil (dat is een keuze) dwingt Samsung mij een andere oplossing te zoeken.
U heeft daarop gereageerd met te stellen dat dan de garantie zou vervallen. U zult begrijpen dat ik dat niet accepteer. Ik stel u daarom nogmaals voor de keus dat Samsung deze ondeugdelijke functionaliteit corrigeert of dat Samsung accepteert dat ik dit door een andere partij laat doen zonder dat dit ten koste gaat van de garantie.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.