BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Borg betalen UPC modem

Bijdrage door gebruiker
26-05-2011
66 reacties
Beste Kassa,

In oktober 1999 hebben wij (kabel)internet genomen bij UPC. Zij hebben in ons huis toen een modem geplaatst. Niets aan de hand. Nu hebben wij recentelijk onze internetsnelheid, i.v.m. de verhuizing van onze kinderen, naar beneden bijgesteld. Wie schetst mijn verbazing toen op de 1e factuur opeens een eenmalig extra bedrag van € 45 verscheen.
Bij navraag antwoordde UPC dat dit borg is voor het modem. Die hadden wij nog nooit betaald. Inderdaad dat klopt, want in 1999 was het modem gewoon gratis, daar adverteerde UPC toen mee. Mag dit zo maar? Na bijna 12 jaar een modem in huis te hebben gehad ineens een borg gaan vragen? Ik vind het schandalig, hup klant binnen en nu geldt die aktievoorwaarde niet meer.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.