BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol account gehackt en nu geen toegang meer kunnen krijgen tot account

Bijdrage door gebruiker
20-05-2020
687 keer bekeken
14 reacties
Vorige week is mijn account bij Bol gehackt. Er is ook een product besteld en afgeleverd. Bol heeft de factuur hiervan netjes geschrapt. Maar nu, om weer in mijn account te kunnen, moet ik een nieuw wachtwoord hebben. De mailservice van wachtwoord vergeten, waarbij er een link wordt gestuurd voor een nieuw wachtwoord, werkt op de een of andere manier niet. Ik kan mails van Bol ontvangen, behalve een mail waarmee ik een nieuw ww kan aanmaken. Het enige wat zij mij nu kunnen bieden is mijn account sluiten, maar dan ben ik bv wel al mijn ebooks kwijt die ik via Bol heb gekocht. En ik heb een partnerprogramma voor mijn blog, ik moet dan alle links gaan wijzigen (vermoed een stuk of 1000). Bol zegt dat ze bv niet zelf een nieuw wachtwoord kunnen maken, en deze dan aan mij doorgeven ipv van een mail met een link. Mijn provider heeft alles nagekeken en kan geen reden vinden waarom die ene mail niet bij mij binnenkomt. Ik ben nu al twee dagen in contact met Bol maar schiet niks op. En volgens mij kan ondertussen de hacker gebruik maken van bv mijn ebooks ed. Wat nu..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.