Hallo, ik heb sinds 3 weken een nieuw Hi abonnement. Na inschakelen van mijn toestel kreeg ik na ongeveer 5 minuten 3 sms berichten van bobmobile. Toen nog niet wetende dat ik die berichten betaal heb ik daar verder niets mee gedaan. Een week later kreeg ik er weer drie, de week daarop nogmaals. Na ontvangst van mijn telefoonrekening bleek dat ik 13,50 moet betalen voor diensten waar ik mij nooit voor ingeschreven heb! In oud-hollandsch heet dit volgens mij diefstal. Ik probeer nu deze kosten gecrediteerd te krijgen bij Hi, mocht dit niet lukken, heeft iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken? Ik ben niet van plan ook maar 1 euro te betalen.Alvast bedankt, groeten Rene