hallo,
ik heb een vraag, vandaag maakt kpn bekend dat ze van plan zijn om bepaalde mobiele diensten te blokkeren zodat je voor een gratis programma zoals skype en whatsapp een bepaalde abbonnement moet nemen...... kunnen ze dit zomaar maken ik heb bij mijn abbonnement een internetbundel van 2 gb data per maand, dan maak ik toch zelf uit waar ik die voor gebruik als het maar op een verantwoorde manier is en kunnen ze mijn bestaande abbonnement ineens gaan wijzigen.......
nu is mijn vraag aan jullie: kan kpn dit ongestraft doen of kunnen we het op de een of andere manier tegen houden
bvd
pascal