ik heb een abbonement van orange genomen begin januari van dit jaar en half januari is mijn sim geblokkeerd om onduidelijke reden ik heb een aangetekende brief naar orange gestuurd hebben ze niet op gereageerd en volgens hun kan ik niet in de winkel terecht help wat moet ik nu doen