BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Blokkade 0909

Bijdrage door gebruiker
06-06-2016
7 reacties
Hallo, mijn moeder was in het "belspel" van "ah" getrapt na een nepmail.
Dit kostte haar €60,-
nu heb ik via de helpdesk van Ziggo een blokkade op niveau 2 ingesteld,
je moet daarvoor de helpdesk bellen en doorgeven welk niveau,

Doe er dus je voordeel mee en voorkom hoge belkosten.

Erg verstopt op de website vind je deze info, ik heb het idee dat ze dit liever niet doen omdat Ziggo er ook aan verdient.....?

Kies het nummerblokkadeniveau dat je graag wilt. Geef het dan door aan onze Klantenservice-medewerker die het graag voor je instelt.

Niveau 1: 0906 Niveau 2: 0906 + 0909 Niveau 3: 0900 + 0906 + 0909 + 084 + 087 + 18xx Niveau 4: 0900 + 0906 + 0909 + internationaal + 084 + 087 + 18xx Niveau 5: 0900 + 0906 + 0909 + internationaal + mobiel + 084 + 087 + 18xx Niveau 6: 0900 + 0906 + 0909 + mobiel + 084 + 087 + 18xx Niveau 7: internationaal Niveau 8: mobiel Niveau 9: alle uitgaande gesprekken behalve 112 en de Klantenservice van Ziggo
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.