Beste Mensen,
Hier een vraag van een computer analfabeet en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb pas een nieuwe computer met Vista. Als ik ben opgestart dan valt hij binnen ong.5 minuten uit en krijg ik een blanco pagina waar ik niets meer mee kan.
Het enige wat ik kan is afsluiten met de desktopknop en daarna weer opnieuw opstarten.
Na 5 minuten middn in een programma weer hetzelfde euvel.
Graag jullie hulp hierbij.
Jopie.