In februari 2010 was ik in het buitenland met mijn Blackberry 9700 Bold. Op de website van KPN heb ik de push mails uitgezet en de roaming voor internet had ik ook uitgezet. Ik ben met de Blackberry niet het internet opgegaan. Bij thuiskomst kreeg ik een rekening van 335 euro met een post 'Blackberry buitenland' van 260 euro. In het buitenland had ik een lokale prepaid kaart gebruikt in een oude telefoon. Bij langdurig navraag heb ik van KPN een specificatie ontvangen. De post met 'Blackberry buitenland' bestond uit 16 subposten verbruik van KB's over 5 dagen. Apart stond een post met 'Internet buitenland' van 2,44 euro. Bij KPN kan men mij niet vertellen hoe deze KB's zijn ontstaan. Het is geen internet want daar is een aparte post voor. Pingen kan ook niet omdat ik slechts een paar gepingd heb met Nederland. Bovendien zitten er tijdstippen bij dat ik lag te slapen en bij vergaderingen aanwezig was waarbij ik mijn telefoons uit had staan.
Wie kan mij vertellen wat deze post is?
Walter Witterland