BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bitdefender proberen te verlengen en betaald en krijg geen geld terug

Bijdrage door gebruiker
10-04-2013
11 reacties
Bitdefender na nieuwe Windows installatie proberen nieuw te installeren en tevens geprobeerd het met een jaar te verlengen maar door onduidelijk met de taal is het verkeert gegaan en is er een nieuwe internet virusscanner geïnstalleerd [deze is niet geactiveerd dus gebruik ik hem niet ] ik heb hier meteen melding van gemaakt bij Bitdefender en nu na maanden verder zeggen ze dat ze eindelijk mijn betaling terug gevonden hebben maar ze alleen maar binnen een maand het geld terug kunnen storten ,ik ben hier al maanden me bezig en krijg soms na een week of meer antwoordt op en nu zeggen ze een maand te laat en krij ik mijn geld [€39,95]niet terug .
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.